یزدفردا: نبرد چادرملوی اردکان و دریای بابل برای صعود و فرار از سقوط امشب در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا: تیم‌های فوتبال چادرملوی اردکان و دریای بابل در مهمترین دیدار هفته پایانی لیگ یک فوتبال کشور از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم می‌روند.

چادرملوی اردکان هم اکنون با ۷۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و فجرسپاسی شیراز هم با این امتیاز و به لطف تفاضل گل در رده دوم است.

اما زمام امور در دست اردکانی هاست و با توجه به پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل فجرسپاسی، در صورتی که در این دیدار به پیروزی برسند به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

در صورتی که این دیدار با تساوی به پایان برسد و فجرسپاسی هم نتواند بر حریف خود فائق آید، اردکانی‌ها جشن صعود به لیگ برتر را در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌کنند.

سرمربی چادرملوی اردکان درباره این بازی گفته که امشب می‌خواهیم سود حاصل یک سال تلاش، تمرین و تمام سختی‌هایی که بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی کشیدند را با صعود به لیگ برتر برداشت کنیم. 

سعید اخباری از مردم استان یزد خواست حضور پرشوری در این دیدار داشته باشند تا با همت بازیکنان و حمایت طرفداران، یک تاریخ سازی بزرگ رقم خورده و جشن باشکوه صعود به لیگ برتر در یزد برگزار شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا